March 31, 2014

Tips Ciuman untuk anda

05:33




Bercium adalah satu seni yang memainkan peranan penting ketika menggoda pasangan anda, ataupun ketika berasmara. Bercium dengan teknik yang betul adalah kunci untuk menentukan sama ada pasangan anda akan puas, atau sebaliknya, dan sudah pasti akan menentukan kejayaan untuk aksi seterusnya.

Ramai yang gagal memanfaatkan seni bercium sebaiknya dan seringkali mengabaikan teknik bercium ketika pemanasan, mahupun ketika hubungan kelamin. Amat rugi sekali kerana jika anda mengetahui teknik ciuman yang tepat, hubungan asmara anda akan menjadi lebih hebat dan asyik.

Di sini saya berikan 4 tips ciuman yang boleh anda amalkan untuk membuatkan pasangan anda hilang kawalan dengan ciuman anda:
  1. Tips Ciuman 1 - Kenali lokasi hotspot
Apabila membincangkan hotspot, sudah pasti anda terbayangkan bahagian sensitif pada badan pasangan anda seperti kemaluan, punggung, dan sebagainya... Salah!
Hotspot yang saya maksudkan di sini ialah bahagian sensitif pada wajah pasangan anda. Terdapat tiga bahagian sensitif pada wajah pasangan anda boleh anda gunakan sebagai permulaan ciuman. Bahagian-bahagian ini adalah pada tepi mata, tepi bibir dan belakang cuping telinga.
Jadi sebelum anda menerkam bibir pasangan anda, kucup dengan lembut dan menggoda bahagian-bahagian ini. Saya jamin pasangan anda sendiri yang akan menerkam bibir anda kerana tidak tahan apabila bahagian-bahagian sensitif pada wajahnya dibelai bibir anda.
  1. Tips Ciuman 2 - Permainan menggoda
Apabila anda sudah tiba ke bahagian bibir, jangan terus mencium bibir si dia berterusan. Sebaliknya kucup sedikit dan tarik bibir anda. Teruskan pada bahagian hotspot yang dibincangkan sebelum ini. Atau ucapkan kata-kata romantik sebelum mencium semula bibir beliau.
Anda juga boleh menjilat lembut bibir pasangan anda dengan lidah dan tarik kembali ciuman anda. Gunakan imaginasi anda untuk menggoda si dia dengan permainan ini.
  1. Tips Ciuman 3 - Variasikan ciuman
Jangan jadikan ciuman anda ciuman yang membosankan pasangan anda. Berikan sedikit variasi ketika bercium. Contohnya satu ketika anda mencium dengan rakus kemudian dengan pantas lembutkan ciuman anda. Pastikan anda melihat ke mata si dia dengan penuh kasih sayang ketika bercium kerana ini akan membuatkan si dia 'cair'.
  1. Tips Ciuman 4 - Bukan sekadar bibir
Ciuman terbaik bukan hanya menggunakan bibir. Untuk melakukan teknik ciuman yang hebat, belajar untuk menggunakan jari, hidung dan nafas anda ketika bercium. Jari boleh digunakan untuk mengusap pipi, leher atau tubuh pasangan anda ketika bercium.
Hembusan nafas boleh digunakan pada bibir, telinga dan leher si dia untuk memberikan sensasi baru kepada beliau. Sebagai contoh, basahkan leher si dia dengan lidah anda, kemudian hembus dengan lembut pada bahagian tersebut. Lihat reaksi beliau. Jangan terkejut jika beliau mendesah kesedapan hanya dengan hembusan anda. :)

Saya berharap anda akan mengaplikasi ilmu ini ketika menggoda dan mencium pasangan anda. Selamat mencuba

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2013 Petua Keibubapaan. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top